divendres, 11 d’abril del 2008

Premis Dardo

Gràcies, sara maria. Gràcies, Núria.

Acumulo dos premis Dardo i he decidit atorgar els premis a tots els blocs que tinc rssejats i que, per ordre alfabètic són:

- A cops amb la vida (on ets, Alepsi?) :-(
- diumenja'm (ja, ja sé que no volies que te'l donés, Quim. Se sienteeeeeeeeeeeeee!)
- El bloc d'en DooMMasteR (visca el Maresme! Per cert: mira't el Converses, que faltes tu!)
- el Gatot —versió íntima— (pel temps que fa que ens "coneixem" i per la proximitat de què parlàvem)
- El que no em mata, m'enforteix (perquè els petits canvis són poderosos, que deia el Capità Enciam. Segur que aquest també el coneixem, oi? :-P)
- Graellsbloc (també pel temps que fa que ens coneixem, però sense cometes, i per la variadíssima temàtica del bloc)
- Laprí (perquè encara no hem estrenat l'AVE. Serem els últims a fer-ho?)
- Núria Aupí (perquè cada dia descobrim que hi ha més paral·lelismes i més interessos comuns en les nostres vides)
- O-TeArai (Sr. DerSu_: no sé per què intueixo que no us agradarà això que us doni un premi, però mireu, és que m'ha vingut de gust)
- Revolt de mar (perquè sé que algun dia tornarem a llegir algun post en aquest bonic bloc, oi, Spock?)
- Sentado en el rincón (Pura sensibilidad. També algun dia el tornarem a llegir o quedarem a fer una cervesa, millor. Blogs and beers! Nos vemos en los bares, arabesque!)
- The Berlin Chronicles (algú de qui aprenc coses dia a dia, em fascina com escriu i que m'ha conduït a triar una destinació de vacances: he enredat una amiga i ens n'anem a Berlin amb la Noemí!)
- Un racó del món / Delícies del rebost (dues meravelles de blocs: pels textos, les fotos i les receptes, que millor que no llegeixi!)
- Web Blog de Xavi Duran (un altre bloc que està en standby i esperem que tornis, Xavi)


Gràcies a tots!

18 comentaris:

David JB ha dit...

Jo no seré l'últim a estrenar l'AVE, jeje.

Moltes gràcies pel premi :)

Ferran Porta ha dit...

Aaaaaahhrrrrggggg!!!!!!! Véns?!? Quan??!?!? Ai, senyor, que et vaig dir que abans de pillar bitllet em diguessis les dates, eh? Que tinc bitllet per baixar a Barcelona, jo!! Quan veniu?!?!? (envia'm un mail, bitte, bitte!!)

Aitx, per cert, gràcies pel premi :))

dErsu_ ha dit...

No, i ara, com no m'ha d'agradar. Tot i que crec que, si tothom compleix les regles, podria passar una mica això:

http://lectoracorrent.blogspot.com/2008/04/las-cadenes-arriben-als-blocs.html

nur ha dit...

laprí: aviam si et guanyo jo :P

ferran: no t'esveris, home! ara mateix t'acabo de contestar el mail :)

Senyor dersu_: m'alegro, doncs, que us hagi agradat. Una vella coneguda la mercè piqueras (tot i que ella no em conegui a mi) i, sí, és un meme, és spam o digueu-li com vulgueu, però, coi, fa il·lu que li donin a una un premi, què voleu?

quim ha dit...

M'ha agradat molt que m'hagis donat el premi. Si no volia que me'l donessis és perque no llegeixo tants blocs com per donar aquest premi a uns blocaires diferents dels que tenia pensat via la sara maria, i així evitar que això sigui més rotatori i endongàmic que els nòvios de les nenes de Sensación de Vivir :)

Unknown ha dit...

Gràcies Núria!!! Ja veus... anem coincidint!
Una abraçada!

David Caimel Rosell ha dit...

Gràcies pel premi. Espero que me'l puguis donar molts anys més, senyal que encara estem per aquí, donant voltes per la vida :)
Prometo dedicar-hi més temps al blog.
Per cert, amb els colegues estem decidint les vacances entre Berlin i Amsterdam, ai ai ai, que a Berlin no hi cabrem :P

Striper ha dit...

Eh felicitats a tu i els teus premiats.

nur ha dit...

quim: sí, sí, ja ho diu el Senyor Dersu_ que acabes entrant en un cercle viciós, però, vés, som així, ens agrada fer rucades :P

Núria: doncs sí, coincidim també a l'optimot! Encara resultarà que vam fer juntes algun postgrau!

david: ostres, molts anys? No sé jo si aquesta passió blocaire durarà molts anys o serà una moda que acabarà en poc temps. Jo prefereixo trobar-te a Berlin o a Amsterdam :)

Striper: gràcies. Un premi que, no cal dir-ho, tu també mereixes. Te n'he donat un altre, però, que és més perdurable. Aviam si el trobes :-P

Xavi ha dit...

Aviat, aviat tornaré!!!. Ganes i arguments, no me'n falten.

Xavi ha dit...

ah, i gràcies per la menció.

Família Graells i Roca ha dit...

Gràcies, Núria, i felicitats a tots els premiats. No us conec i em sap greu no poder compartir les converses que manteniu (tot i que de vegades us segueixo amb molt carinyo :). Nur, per més que ens coneixem, va bé que seguim sorprenent-nos: és un senyal de vitalitat!!! Molts petons,

nur ha dit...

Xavi: de res, aquí t'esperem :)

Graells: si és que no parem de descobrir coses! necessito respiraaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr! au, me'n vaig al medex :P

Anònim ha dit...

gràcies a tu, pels comentaris, pels posts i pels premis! el proper post (que espero que no trigui gaire), te'l dedicaré, que t'ho mereixes.

Una abraçada guardonada!

nur ha dit...

spock: l'espero en candeletes (encara que no me'l dediquis!), prou que ho saps. Una abraçada assessora-crítica :)

DooMMasteR ha dit...

Moltes gràcies!! :-)

arabesque ha dit...

Premios? a mi no blog? jo si me hace ilusión y todo!! Te quiero nur

nur ha dit...

arabesque: pues nada, nunca es tarde si la dicha es buena :) y yo también te quiero, niño :***