dissabte, 9 de febrer del 2008

Premi Arte y Pico

Sembla que l'origen del premi és a l'Uruguai: una noia a qui li agrada fer labors (ganxet, punt de creu, manualitats...) i en fa difusió al bloc Arte y Pico. El premi, doncs, ens ha arribat de ben lluny, tot i que a mi m'arriba de la capital del Maresme: en DooMMasteR, un tio encantador a qui envejo perquè fa unes fotos precioses i que viu des de fa un any i escaig amb la seva encantadora doneta a Mataró. Gràcies, Jordi :)

La versió que m'ha arribat del premi consisteix a atorgar cinc premis als cinc blocs que més valorem, però en DooM ha fet la seva pròpia versió i n'ha donat sis. Així que jo el copio i faig el mateix.

I aquí van els premis:

Premi Tengo una debilidad: Laprí, una joieta que vaig descobrir aviat farà dos anys i que, malgrat la seva joventut, ens ha ensenyat un munt de coses. Com que em va tocar fer-li de blocaire invisible, vaig fer-li un bloc que es deia bi4laprí (Blocaire invisible per a laprí) i vaig riure molt fent-ho, algú en pot donar fe. En David acabarà a Catalunya, això segur!

Premi Amistat i rialles: Diumenja'm, el bloc de música per als diumenges al matí (o la tarda o la nit, o qualsevol dia de la setmana), que destil·la sensibilitat pels quatre cantons d'en quim, també conegut com l'home que volia llardons dels 70 :P Temps enrere, va escriure un altre bloc a dues mans, però era més aviat per provocar la rialla de tots els lectors.

Premi Família blocaire: Graellsbloc, històries del passat, anècdotes actuals i idees per al futur, tal com diu al seu perfil.

Premi Bloc novell: El que no em mata, m'enforteix, les vivències d'un altre jove que trepitja ben fort, que diria l'Alejandro, sobretot pel Matagalls: en dav

Premi Descoberta recent: Quina mandra i The Berlin Chronicles, les cròniques catalanes i berlineses (cultura, política, vivències...), respectivament, del Ferran.

Premi Bloc més poc actualitzat que algun dia retornarà: Revolt de mar, un altre bloc on es barregen records de la infantesa, vivències recents i meditacions sobre el temps. L'Spock va abandonar el bloc el juliol de 2007, però jo sé que retornarà, oi? :)

Ho reconec: m'he deixat endur pel cor. Voldria haver donat un premi a tots els blocs que apareixen a l'apartat 'Blocs amics' (per això els he afegit, oi?), però si els poso tots no té cap mèrit!

10 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Ei Nur, moltes gràcies de part del QM i del TBC! "Estamos trabajando para ustedes", que diría un rètol en unes obres al metro, per exemple :-)

quim ha dit...

Moltes gràcies, nur. Al Diumenja'm t'he dedicat una conversa del tren que és impagable :)

David JB ha dit...

Moltes gràcies pel premi nur, m'ha encantat ;)

Família Graells i Roca ha dit...

Ei, gràcies, Núria!!! A la família Graells ens ha agradat que ens premiessis ;-)

nur ha dit...

ferran, quim, david, jordi: gràcies a vosaltres perquè he après coses de tots quatre, tot i que l'avantatge pels anys de coneixença està ben clara, oi, jordi?

David Caimel Rosell ha dit...

Novell, sí, mitjà :P

Moltes gràcies, nur, que tant m'ha ajudat i m'ajuda en aquesta aventura dels blogs :)

El Matagalls és com una fita en la vida. Sempre en tenim una per aconseguir i sempre, quan mires enrere, en tens alguna per recordar.

Anònim ha dit...

Ostres Nur, no m'imaginava que un bloc tan poc actualitzat (que no abandonat), pogués guanyar un premi... Moltíssimes gràcies... i prometo mirar de ser una mica més constant.

>Una abraçada de celebració!

nur ha dit...

Dav: novell als blocs, home (que tot se t'ha de dir). I no cal que em donis les gràcies, que t'he ajudat ben poc: ets un tio llest :)

Caram, fins i tot m'entren ganes a mi de fer un Matagalls. O millor una caminada a Montserrat?

Spock: precisament, vaig pensar que si li donava un premi a aquell bloc que tant m'agrada (que tant ens agrada, que fins i tot havies d'organitzar una trobada blocaire, o ja no ho recordes?) potser se't removia alguna cosa i tornaves a fer un post ben bonic. Cola? Una abraçada :)

DooMMasteR ha dit...

Moltes gràcies per les teves paraules :-)

nur ha dit...

Gràcies a tu, DooMMasteR. Crec que hi ha algú que et vol convidar a llardons :)