diumenge, 9 de març del 2008

El Consell Comarcal del Maresme

Ja fa més d'un any que em vaig donar d'alta per rebre puntualment les notícies i esdeveniments del que passa al Consell Comarcal del Maresme. He de rectificar perquè fa un temps que criticava que les notícies que rebia únicament parlaven d'animals i animalons adoptats, abandonats, segrestats, maltractats, lliurats, cuidats, estimats.

La majoria de missatges que he rebut al llarg d'aquest temps deien coses com "Aquesta setmana s'han adoptat tres gossos i dos gats" i poca cosa més.

Per fi, dues notícies seguides amb contingut: visca!
Donaré, doncs, una altra oportunitat al Consell Comarcal del Maresme, a veure si ara de debó m'informen de les coses que passen a casa.

Annex

Foto que m'envia el Ferran de la Fira de Turisme de Berlin on es promocionava el Maresme com a destinació turística

14 comentaris:

Unknown ha dit...

No crec que al Consell Comarcal del Baix Empordà es doni l'oportunitat informativa que esmentes. No en tinc cap coneixement. Ni que sigui per informar dels animalons que esmentes.

quim ha dit...

N'estic al cas de la promoció maresmenca a Berlín, però he vist que només hi ha representació de Calella, Pineda i Malgrat, crec. No han anat les mestresses del Restaurant Hispània, ni els usuaris del Rodalies per explicar com és que a la platja. a qualsevol hora trobes gent fent windsurf o passejant el gos.

Una oportunitat perduda. Si més no, menys mal que li dones una oportunitat al Consell. Així m'informes dels vestidets que portaven els gossets de la gent que anava a votar.

David Caimel Rosell ha dit...

Mai és tard si la dita és bona. Espero que no només sigui pel fet de les eleccions generals, i sigui una empenta que ens porti notícies actualitzades d'aquesta terra on vivim.

Striper ha dit...

Es que els consells comarcals 4 competencies i poc mes.

nur ha dit...

núria: sí, de fet em va encantar el fet que el Consell Comarcal m'informés de les coses que passaven al Maresme.

quim: bé, sempre podem fer de cicerones (o és ciceroni?) del Maresme per a berlinesos, no?

dav: ostres, t'havia oblidat! tu que ets un maresmenc il·lustre! sorry. Ja t'he afegit, eh? I ja t'ho diré si canvia la tònica comunicativa :)

striper: home, sí, però alguna cosa més que adopcions d'animalons deuen fer, no?

Ferran Porta ha dit...

Nur! Justament ahir vaig ser a la Fira de Turisme i vai fer-hi una foto pensant en tu!! Te l'envio per e-mail :-)

DooMMasteR ha dit...

Ui els consells... Crec que no treballen gaire ultimament.

El del Maresme té un director acusat de mobbing en repetides ocasions :-(

nur ha dit...

ferran: caram, moltes gràcies. M'ha fet molta il·lu veure la teva foto :) Si m'ho permets, la publicaré com a annex a aquest post. Sí?

DooM: caram, explica, explica'ns safareig del Consell Comarcal, que jo no n'estic al cas!

Ferran Porta ha dit...

Permès, cap problema :)

nur ha dit...

Gràcies, company :)

David Caimel Rosell ha dit...

Sempre és bo tenir notícies del teu entorn, conèixer millor la gent que t'envolta. Jo, tinc la sort d'estar envoltat de gent que aprecio, com la que m'informa d'on giren els avions :) I això que no hi estic subscrit :P

nur ha dit...

ei, petit dav :) No sé per què la gent s'entesta a no creure'm. Deu ser que sóc poc convincent, però fins que no veuen que, efectivament, tots els avions giren al meu poble no s'ho creu ningú.

Dilluns, passejant una estoneta a la vora de la platja amb un amic en vam comptar deu en menys de cinc minuts!!!

El Masnou, vila marinera i cel per on passegen els avions (i volen baix) de Catalunya.

quim ha dit...

només és conegut el Masnou com el lloc on giren els avions? Jo tenia entès que meteorològicament parlant també tenia el seu què

nur ha dit...

quim: aquesta teoria no està científicament provada tot i que algun dia coincidís que efectivament la frontera meteorològica fos no el Masnou, sinó un barri concret del poble.

La dels avions sí que està científicament comprovada: només cal trucar a AENA perquè ens ho confirmi :P