dissabte, 9 de juny del 2012

Màgia berlinesa

Per tercer cop, viatjo a Berlín. Per tercer cop es produeix la màgia berlinesa que vaig descobrir a la segona visita, amb els amics de la I Trobada Blocaire fora de Catalunya. I per tercer cop em sento tan còmoda, tot i no parlar alemany, que no sabria explicar-ho. He de fer un pensament per poder Sprechen Deustch i poder demanar jo mateixa la cervesa al Biergarten.



I l'omnipresent torre de telecomunicacions:



Canvis a la ciutat: Tacheles no és el que era, els trencadors que abans residien en aquest edifici, sembla que ja van fent camí enrere i que aviat es retiraran. Tacheles estava molt deixat: hi esperàvem una altra cosa. Tot i això, descobrim encara restes artístiques:


El metro ple de gent bevent cervesa a totes hores del dia, però especialment a partir de les 4 de la tarda. Sorprenent!


Però la ciutat neta, neta; els berlinesos educadíssims (bé, haurem de fer alguna excepció aquest cop, oi, Rita?) i la rebuda del bon amic Ferran, com sempre, magnífica! Només arribar ens porta a visitar Alt Köpenick



Impressionant visita guiada en català per un noi del Maresme (!) al Neues Museum a veure la Nefertiti (prohibit fer-li fotos!): gràcies, Martí :)


Mil visites a la Berlin Hauptbanhof -com és que no hi ha l'entrada a la Wikipedia en català???- (entrar, sortir, sortir, entrar, pujar, baixar, escales amunt, escales avall...) i vidrera magnífica la de l'estació


Descobriments, sorpreses al Mercat de les Puces:


I, a la tornada, pensant ja quan serà la propera trobada: serà a Berlín, Dublín o Lisboa! :)

Gràcies a tots pel cap de setmana reparador: kika, Lluïsa, Rita, DooMMasteR, Isabel i, és clar, Ferran :)


9 comentaris:

Núria Villanueva Rey ha dit...

Que bé poder mirar i sentir amb els teus ulls ... :)

Rita ha dit...

Sense babejar (jo no tinc pitet! ;) ), un capde genial i totalment reparador.

La 1a. va ser tota una experiència, inoblidable!, i aquesta ha estat ja la consolidació.

Que bo i que bé haver-vos trobat i compartir coses amb vosaltres.

Encarant-nos cap a la tercera? hehehe

Un petó fort, nur!

ANTONIO RECIO ·no limpio pescado ha dit...

Cuando muera me quiero reencarnar en tú maleta¡¡¡¡¡

nur ha dit...

Núria Villanueva: és difícil transmetre aquesta vivència, Núria. De fet, estic segura que t'encantaria a tu també :)

Rita: La màgia, la màgia. Jo ja hi penso. El lloc m'és ben bé igual. Si és Berlín, doncs hi tornarem! Petons per a tu, Rita :)

ANTONIO RECIO -no limpio pescado: doncs jo diria que hi ha maletes molt més interessants que la meva, però, vaja, si t'agrada... teva és quan et reencarnis (si és que això existeix) :)

Lluïsa ha dit...

Un cap de setmana intens compartit amb gent fantàstica, els lligams que ens uneixen són cada vegada més forts.

Potser sí que, a més del pitet del Ferran, n'hauríem hagut de portar també per nosaltres ;-)

Petons!!!

kika ha dit...

he, he, un punt de vista molt teu... però és que és ben be així! :-)

DooMMasteR ha dit...

Bon resum! :D

Ho vam passar molt bé! Us trobo a faltar!

Sara Maria ha dit...

Quina enveja que em feu... Ni l'anterior cop ni aquest he pogut venir... Bufffff

Ferran Porta ha dit...

Tú desconnectada de blog i jo ni t'ho explico, que fins avui no veig aquest post! Maco maco tenir-te per aquí totes les vegades que ho vulguis, ja ho saps. Molts petons,