dijous, 1 de desembre del 2011

Ràbia

Insuportable hipocresia,
hipòcrites que m’envolten,
em traeixen,
li clavarien el punyalet a sa mare.

Trepitgeu tothom
i tant fa si són amics
o desconeguts
vosaltres sou primer!

Us creieu millors que ningú
i no serviu per a res,
inútils hipòcrites,
saberuts maliciosos.


Hipòcrites del món, uniu-vos,
però no guanyareu el món,
la gent legal, fidel i sincera,
algun dia us passarà per davant.

Ràbia, ràbia continguda! Cabrons!


Escopiu a la closca pelada dels cretins                   

Subversió espiritual, eternament!!!

Joan Salvat-Papasseit

4 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Oops, espero que parlis, només, en nom d'en Papa i no propi! Tot bé, o et truco ya mismo??

DooMMasteR ha dit...

Crec o sospito que va dedicat a certs alts càrrecs que han decidit no deixar viure a cert col·lectiu que està a la boca de tothom aquests dies...

kika ha dit...

no em poso a endevinar, nocal. però n'hi ha tant d'així suelto que no m'estranya gens, nur... em sap greu...ànims!

nur ha dit...

Doncs hi ha una mica de tot, sí, senyors. Sort que hi ha coses i il·lusions properes i gent encantadora que ens animen a continuar. Gr+acies, companys :)