dissabte, 21 de maig del 2011

Municipals al Masnou i el moment que vivim

Un nou butlletí, InfoMasnou, ens ha fet coneixedors del que opinen, fan i han fet tots els alcaldables del poble.

Una nova tele M1-TV Maresme ens ha deixat veure el debat entre els alcaldables al meu poble.

Els carrers són plens de paperots que gairebé ningú no es mira i les bústies de les cases també són plenes d'aquests mateixos paperots en un format més petit i amb més lletra.

No podem estar més informats i, en canvi, només em quedo amb els lemes de les campanyes, que són tan poc ocurrents, que em venen encara més ganes de no anar a votar (l'ordre és la successió cronològica en què vaig anar trobant els rètols i me'ls vaig apuntar en una llibreteta):

- Un Masnou ple de vida (PSC)
- Al Masnou, gira a l'esquerra (ICV)
- ¡Súmate! Suma-t'hi! (GIM, una escissió del PP)
- El teu proper canvi (CiU)
- D'acord pel Masnou (Acord pel Masnou: ERC + independents -CUP, imagino-)
- Centrats en tu / Centrados en tí (cal dir-ho, tot i que només se centrin en ells?)

Les frases que diuen els alcaldables em semblen buides de continguts, és una mena de runrun que ja no em crec per molt que m'hi esforci: ja no em crec ningú. Necessitem fets que ara mateix no veiem enlloc, per això les acampades arreu del país, per això una expressió del descontentament que fa anys que patim sobretot la gent d'esquerres ens fa albirar que, efectivament, un altre món és possible. Serà possible?

Crec que molts ho estem esperant, que no veiem la forma, que no sabem cap on anirà tot plegat. De moment, en @genisroca em dóna a conéixer una bona iniciativa: redactar una Constitució per mitjà d'un wiki. De moment, no té gaire seguiment, però què us sembla: hi col·laborem?

1 comentari:

Ferran Porta ha dit...

Ei, doncs no està gens mal pensat! Democràcia 2.0 en estat pur. M'agrada la idea!